مهاجرت تجاری

مهاجرت تجاری

هدف از برنامه مهاجرت تجاری کانادا جذب صاحبان باتجربه و موفق تجارت ها و مشاغل آزاد است. دولت کانادا معتقد است این افراد می توانند نقشی مهم و سازنده در پیشرفت اقتصادی کانادا داشته باشند. اشخاصی که می‌توانند تحت برنامه مهاجر تجاری برای اقامت در کانادا اقدام کنند به سه دسته مجزا تقسیم می‌شوند که هریک قوانین خاص خود را دارا هستند. این سه دسته و شرایط هرکدام عبارتند از:

 سرمایه گذاران کبک (Quebec Investors)

برای اینکه بتوانید به عنوان یک مهاجر سرمایه گذار ویزای اقامت دائم کانادا را دریافت کنید، باید شرایط زیر را احراز نمایید:

 

دارا بودن حداقل 2 سال سابقه کار تجاری ( این سابقه کار می تواند به شکل اداره حداقل 5 کارمند یا کارگر تمام وقت برای یک مدت حداقل 2 ساله در طی 5 سال پیش از اقدام به مهاجرت، مدیریت بیزنسی مورد تایید به مدت حد اقل 2 سال در طی دوره 5 ساله پیش از اقدام به مهاجرت، و یا ترکیبی از این دو باشد).

 

داشتن دارایی خالص (منقول و غیر منقول) به میزان حداقل 2,000,000 دلار کانادا (به تنهایی و یا در جمع با دارایی همسر همراه‌) که به صورت قانونی کسب شده است و تمایل به سرمایه‌گذاری 1,200,000 دلار از این دارایی در کانادا. این مبلغ به مدت 5 سال در اختیار دولت کانادا قرار می گیرد و دولت کانادا برگشت اصل پول به سرمایه گذار را پس از دوره 5 ساله تضمین می کند. (امکان استفاده از تسهیلات شرکتهای سرمایه‌گذاری معتبر برای فراهم کردن مبلغ سرمایه‌گذاری وجود دارد.)

پول و سرمایه کافی برای تامین مخارج زندگی در کانادا و حمایت از خود و خانواده خود پس از ورود  به کانادا، در اختیار دارید.

کسب حداقل 35 امتیاز بر اساس سیستم امتیازدهی و گزینش مهاجران تجاری

قبولی در معاینات پزشکی و تحقیقات امنیتی

 افراد خود اشتغال یا خویش‌کارفرمایان (Self-employed persons)

فرد خود اشتغال یا به عبارتی خویش‌کارفرما کسی است که بتواند با تکیه بر تجربه کاری مناسب و مرتبط خود پس از ورود به کانادا شغلی برای خود ایجاد کند و به واسطه درآمد این شغل هزینه‌های زندگی خود و خانواده خود را در کانادا پوشش دهد. منظور از تجربه کاری مناسب و مرتبط در اینجا تجربه در زمینه های فرهنگی، ورزشی، ویا مزرعه‌داری و کشاورزی است. نویسندگان تراز اول، هنرمندان تراز اول و قهرمانانی که دارای سابقه شرکت و کسب مقام در مسابقات ورزشی ملی یا بین‌المللی هستند و قادرند در زمینه ورزش تخصصی خود در کانادا به مربی‌گری پرداخته، باشگاه ورزشی دایر کرده، ویا در مسابقات جهانی شرکت کنند، ممکن است ممکن است واجد شرایط اقدام تحت این گروه مهاجرتی باشند. افراد خود اشتغال نیز مانند سایر  مهاجران تجاری باید حداقل 35 امتیاز در سیستم امتیازدهی و گزینش مهاجران تجاری  کسب نموده و نیز از نظر معاینات پزشکی یا تحقیقات امنیتی بدون مشکل باشند. 

 پول و سرمایه لازم در بدو ورود به کانادا 

متقاضی باید نشان دهد که پول کافی برای تامین مخارج زندگی در کانادا و حمایت از خود و خانواده خود پس از ورود به کانادا را در اختیار دارد. این پول را نمی توان از شخص دیگری قرض گرفت و متقاضی باید هنگام ارسال تقاضانامه خود و با استفاده از مدارک مالی نشان دهد که مبلغ مورد نیاز را در اختیار دارد. مبلغ پول با توجه به تعداد افراد خانواده متفاوت است (این مبالغ هر ساله به روز می شود):

لطفا جهت اطلاع از مقررات جدید با ما تماس بگیرید 

 

نادره قادسی با بیش از ده سال سابقه در امور مهاجرت، قادر به موفقیت در صدها مورد مهاجرتی است و با انتخاب مطمئن ترین و سریعترین  راه موجود، شما را در کسب شهروندی کانادا یاری می نماید

مهاجرت یکی از مهمترین تصمیماتی است که ممکن است در طی زندگی خود بگیرید. فرایند درخواست و اخذ ویزا، اقامت در جامعه ای ناشناخته، یافتن کاری تازه، و نهایتا شروع یک زندگی کاملا جدید، همگی می توانند چالش‌زا و مشکل آفرین باشند. بنابراین، دراختیار داشتن ابزار لازم جهت مواجه هوشمندانه و درست با چالش‌ها و رفع موانع و مشکلات احتمالی برای شخصی که مهاجرت و زندگی در کانادا  را برگزیده است، حیاتی است. سازمان امور نادره قادسی مفتخر است که با در اختیار داشتن پشتوانه‌ای گرانقدر از نیروی انسانی متخصص و باتجربه ابزار مذکور را دراختیارتان قرارداده و به عنوان مشاوری مورد اعتماد شما را در طی  موفقیت آمیز مسیری که انتخاب کرده اید همراهی کند

 

Consultant Identification: R410927

JoomShaper